KOMMUNIKÁCIÓ - LEGFONTOSABB!!

 2011.11.24. 00:39

A legfontosabbat el is felejtettem: olyan kinti szolgáltatónál vagyok, amely lehetővé tette, hogy a kinti számomat, átalakítsák egy hazai számmá. Ergo a kinti telefonszámomnak van egy budapesti vezetékes megfelelője: 36 - 1 - 808 - 85 - 38

Szóval ha valaki el szeretne érni, és ezt a számot hívja, az egyfelől nekem is ingyen van, másfelől az illetőnek olyan, mintha egy sima pesti vezetékest hívna, az szerintem egyik otthoni szolgáltatónál sem halálos. Na, nem mintha mindenkit a pénzköltésre akarnék buzdítani, de néhanapján kalkuláljátok már bele a havi költségvetésbe :) Ha a hangomat akarjátok hallani, ne habozzatok és hívjatok fel :) Én innen nem hívok senkit, csak a 3 vezetékes számomat, mert ha mást hívok, akkor a gatyámat is leeszi a telefon. 

Szóval befejezésül ennyi!

Jóéjt! 

A bejegyzés trackback címe:

https://booatbelfast.blog.hu/api/trackback/id/tr903407449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása