A hétvége

 2011.11.28. 01:42

Halihó Mindenkinek!

Igen, igen már 3 napja nem jelentkeztem, igazából azért sem, mert nem is nagyon történt sok minden, illetve történtek dolgok, de gondoltam jobb a hétvégét egyben összefoglalni. A pénteki nap a nagy semmivel telt el. Mivel itt reggelente elég sötét van még, nagyon nehezen kelek részben azért is, mert nagyon későn fekszem. Ez azért is alakult így, mert éjjel nagyon rosszul alszom (fura dolog nem átölelve, meg puszival ébredni), és inkább délelőtt pihenek. Mivel Gergő is hajnalban ér haza, napközben ő is alszik, nem is baj, ha nem mászkálok, és nem ébresztem fel. Pénteken jórészt csak számítógépeztem, meg az otthoniakkal beszéltem skype-on. Meg bepótoltam az egy heti Barátok Közt adagomat (igen, meg lehet szólni :) Végre rájöttem, hogy regisztrálni kell az RTL Klub oldalán, és akkor meg tudom nézni. Szóval nem maradok le. Tudom, elég szegényes az ízlésem, de azért itt jólesik ilyeneket (is) nézni. És igen a Való Világot is követem......már amennyire tudom. Tináék néha letöltik a műsorokat és akkor megnézzük együtt. A péntek tehát eltelt a nagy semmivel végülis. Munka szempontjából sem tudtam semmit intézni, a délelőtt így is azzal telt, hogy szétküldtem az önéletrajzomat 30-40 helyre. Mindennap találok sok lehetőséget, azt nem mondom, hogy munka nincsen, van dögivel, csak ugye szerencse is kell hozzá. Az meg vagy lesz, vagy nem lesz. Ha nem lesz, akkor így jártam. Meg is mondtam magamnak január végéig adok időt, hogy lássam az esélyeket. Ha addig nem találok semmit, ami szóba jöhetne, akkor szégyenszemre hazakullogok, amit nagyon nem szeretnék, de ha nincs más megoldás, akkor kénytelen leszek, mert éhen halni nem akarok. Szóval a péntek eltelt nagyjából. Este nálunk Pécsen pót legénybúcsú volt, és még sikerült a srácokkal skype-olni. Na, ők már nem voltak szomjasak :) Valami nagyon finomat is főztek, bár az illatát nem éreztem, de nagyon ízletesnek nézett ki. Mondjuk percek alatt el is fogyott. És azt is jó volt látni, hogy milyen jól érezték magukat. A kaja látványától jól megéheztem, de pénteken csak szendvicset ettem, szombatra terveztem nagy bevásárlást.    

Szombaton is viszonylag későn ébredtem, és az ablakból elém táruló látvány sem volt szívderítő, ugyanis nem csak hogy szakadt az eső, de a szél is nagyon fújt. Úgy gondoltam, majd akkor kerekedek fel bevásárolni, amint eláll az eső. Ez olyan 3 óra körül lehetett, akkor össze is kaptam magam és kibuszoztam a Tescoba. Mégha tudom is, hogy mit akarok venni, nekem egy Tesco-s kirándulás akkor is egy óráig tart, ha végül alig veszek valamit. Szeretek nézelődni bent, főleg a nagy Tescoban, ami a busz végállomásán van. Olyan átható karácsonyi hangulat van, szólnak a karácsonyi zenék, bár rengetegen vannak, és sokszor lökdösődnek is, mégis magával ragad ez a karácsonyi forgatag. Főként az árakat nézem, megpróbálom mindenből a legolcsóbbat, és lehetőség szerint a legjobbat venni, de rá kellett döbbennem, hogy itt bármiből veszem a Tesco gazdaságosat, anyagilag sem, és minőségileg sem csalódhatok. Merthogy itt kedves hölgyeim, uraim a fehér-piros-kék címke igenis jó minőséget takar (bár a Christmas Pudding-gal befürödtem, de azzal sem a Tesco-s mivolta miatt, hanem mert simán szar), ami azért valljuk be, otthon nem mindig jellemző. Így adódott tehát, hogy Tesco-s jégsaláta, uborka, salátaöntet, és bagett landolt a kosaramban, ami mellé VÉÉÉÉÉLETLENÜL becsúszott egy tábla csoki, és egy csomag Pringles chips is (de csak mert le voltak árazva, és mert kell a boldogsághormon is). A könyvek között pedig meglepetés is ért. Van ugyanis egy kedvenc könyvsorozatom Christopher Paolini Eragon kötetei, amelynek az első 3 részét már olvastam, és itt - bár csak angol nyelven persze - megtaláltam a polcon. Talán ez lesz majd magamnak a karácsonyi ajándékom. Nagyon szerettem ezt a könyvet, és elég baj, hogy otthon akár egy évet is kell várni, hogy egy regény megjelenjen magyar fordításban, és bár, amit magyarul kezdtem, magyarul is szeretem befejezni, lehet ezúttal kivételt teszek. :) A vásárlás után hazabuszoztam, mivel senki nem volt itthon, bevetettem magam a konyhába, és "megfőztem" a salátámat. Raktam bele lilahagymát, jégsalátát, kukoricát, sonkát és sajtot, és az egészet nyakon öntöttem cézár saláta öntettel. Már épp leültem volna végre enni, amikor csörgött a telefonom. Dönci volt az, és azt mondta 10 percet kapok elkészülni, és megyünk hozzájuk. Hát mertem ellenkezni? Nem :) Ezért gyorsan 15perc alatt (!!!!!!! lány létemre) lezuhanyoztam, hajat mostam, hajat szárítottam, sminkeltem, és elkészültem. Most voltam először Dönciéknél, útközben még megálltunk, és bemutatott két magyar srácnak. Dönciék lakása is nagyon szép, tágasabb, mint Tináéké, és más az elrendezése is. Azért általában furcsállom az itteni lakásokban, hogy a konyha a nappaliból nyílik, és az ajtó sem divat. Persze szagelszívó szinte mindenhol van. Viszont Döncitől megtudtam, hogy a házukban van most kiadó apartman, de hát ugye messze vagyunk mi még attól a kedvesemmel, hogy közösen béreljünk apartmant. Pedig ilyen helyen szívesen élnék. Bár keddtől már én is egy hasonlóan szuper helyen fogok lakni, ugyanis Jo írt, hogy keddtől szabad a szoba. ÉLJEN!!! Már alig várom, remélem jó helyem lesz ott. Meg Jo olyan rendesnek is tűnik, remélem jól kijövünk majd. Dönci sütött nekem diós sütikét, amilyet még soha nem ettem, de biztosak lehettek benne, hogy nem is ez volt az utolsó alkalom ;) nagyon finom volt. Pedig én azért annyira nem is rajongok a dióért, de ez valami mesés. Beszélgettünk ketten, mert a lányok dolgoztak mindketten, megpróbáltuk az X-faktort és a Való Világot nézni. De az időjárás nem volt kegyes. Dönciéknek UPC-jük van, de annyira messze van a műholdtól, hogy ha rossz az idő, akkor rossz a vétel is. Így minden második mondat után állíthattuk be újra. Nem volt annyira mókás így tévézni, így egy idő után én már nem is figyeltem. Mindenesetre megnyugvással konstatáltam, hogy a Rocktenorz kiesett, és hogy Muri Enikő még mindig bent van ;) Amikor a lányok végeztek, Dönci hazahozott engem meg Tinát, és Tinával valahogy egy olyan beszélgetés fonalába kezdtünk bele, amit hajnali 4re sikerült felgombolyítani. És ettől meg is éheztem, és nincs is jobb, mint éjjel felváltva chips-et és csokit enni. (na, ettől vágná hanyatt magát UPDATE Norbert). És akkor még az uramat is sikerült elcsípnem skype-on, ő éppen akkor tért haza a Kriszti szülinapi bulijáról. Mivel ilyen későn (korán) feküdtünk le a koránkelés megint hamvában holt ötlet lett volna, ezért délig aludtam (volna, ha 11kor valaki nem ébreszt fel....ugye Anya? :). Tináék nem voltak épp itthon, megreggeliztem, aztán az Interneten nézelődtem. Megjött postán végre a bankkártyám is, bár a PIN kód majd egy másik levélben fog érkezni, szóval egyelőre még aktiválni tudtam csak. Neten nézelődtem, kíváncsiságból megnéztem karácsonykor és szilveszterkor a repjegyeket, csak úgy a miheztartás végett, aztán szépen lassan csuktam is be a honlapokat. Úgy 300-400 euró között tudnám megúszni, ezért inkább megúszom ingyen, és bármennyire is fájó inkább nem megyek. Eredetileg is a külön karácsonyozás volt a terv, de azért gondoltam, hogy ha mégis lenne olcsón lehetőség, talán beruháznék. Hát nem fogok. :( Inkább a város térképét nézegettem, megnéztem, hogy hogyan jutok el a Tináéktól a Dönciékig gyalog, vagy a belvárosba, vagy kedden a Job Centerbe. Amikor Tináék megjöttek Tina egy hadseregnek való rántott húst sütött, a salátám mellé én is falatoztam belőle, nagyon fincsi is volt. Aztán megbeszéltük, hogy este átmegyünk Dönciékhez, mert Való Világ kiválasztás lesz. Dönci el is jött értünk kocsival, Adri már otthon várt minket. Ittunk teát, meg egy kis vörösbort is megkóstoltunk, aztán Tina csinált egy Pot Noodle-t, ami olyasmi mint otthon a Smack Leves, de végülis nem leves, hanem tésztaétel, jólesett nagyon. Ha még mindig nem lett volna eléggé tele a hasunk, Adri hozzánkvágott egy tál popcornt is, amit megkoronáztunk egy kis csokis keksszel, majd pisztáciával (és holnaptól gurulva közlekedek). A Való Világon jókat röhögtünk, meg bosszankodtunk, aztán nemrég - 10 óra felé - Dönci elhozott minket haza autóval. Tina most feküdt le aludni, ő holnap is dolgozik, pihennie kell. Én még szerintem befejezem a filmet (Honey2), amit délután elkezdtem nézni, addigra talán pont elálmosodom. Jo-val megbeszéltem, hogy holnap, ha van kedvem pár cuccot már átvihetek este, fél7 körül már otthon lesz, és akkor meg tudjuk írni a szerződést is, mivel kedden a Job Centerben kérni fognak igazolást hivatalos lakcímről, annak meg nem lenne értelme, hogy Tináéktól kérek, aztán 1 napra rá meg bejelentem a változást. Holnap is majd böngészem a honlapokat állások után, összepakolom a cuccaimat, bár eddig is főként bőröndből éltem, ami egy dologban mutatkozott meg nagyon, mindig azt vettem fel, ami legfelül volt. Ez vagy farmer és ing kombinációját jelentette, vagy melegítő :) De remélem Jo-nál majd lesz helyem rendesen kipakolni. 

Mára azt hiszem ennyi, remélem otthon mindenkivel minden rendben van, nagyon vigyázzatok magatokra, és egymásra is!

Puszi! 

A bejegyzés trackback címe:

https://booatbelfast.blog.hu/api/trackback/id/tr253417235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása