Az óévből az újévbe

 2011.12.31. 19:50

Kedves Mindenki!

 

Már csak órák választanak el minket attól, hogy egy újabb, remélhetőleg sikeres évet kezdhessünk, és persze mindenkinek azt kívánom, hogy az újévi tervei, álmai, kívánságai teljesüljenek!

 

Az elmúlt pár nap sem volt sokkal eseménydúsabb, mint szokott. Szerda reggel Jo és Robert elindultak Skóciába "nyaralni", én aznap reggel mentem takarítani Declan-ékhoz. 3 órát voltam ott, ablakot pucoltam, porszívóztam, felmostam, ilyesmik. Aztán mikor mentem Declan felesége a kezembe nyomott egy rózsaszín ajándékszatyrot, amiben volt egy cipősdoboz, hogy hát azt nekem vették ajándékba. Mint utóbb kiderült, mikor itthon megnéztem egy pihe puha halványrózsaszín fürdőköpeny volt. Hát zavaromban csak hebegtem habogtam :) Még azt is hozzátette, hogy pénteken 5kor átmehetnék hozzájuk vacsorázni is. Köszönettel el is fogadtam a meghívást. A szerdai napom semmi extrával nem telt el, Gyűrűk Ura trilógia maratont tartottam, legalábbis elkezdtem, de nem bírtam a 3 bővített részt végignézni egy huzamban. 

Csütörtökön boltba mentem, vettem magamnak csirkét, meg édes-savanyú mártást, azt ettem ebédre. Aznap is a filmezést folytattam, de megint nem sikerült a 3 részt kivégeznem.

Pénteken napközben befejeztem a filmeket, aztán bankba mentem befizetni Jo-nak a januári lakbért, utána kicsit sétáltam, mert csak 5re voltam hivatalos Declan-ékhoz, és még alig múlt 4. Az egy fontos boltban találtam végre mézes-mustáros szószt, csirkéhez, amit a Tescoban eddig nem tudtam venni, és be is ruháztam egyre, hogy meglegyen a szilveszteri vacsim ;) 5re odaértem Declan-ékhoz, a kaja még nem volt kész, addig leültünk beszélgettünk. A kisfiúk egy tündér, folyton izgett mozgott, megállás nélkül produkálta magát, tele ragasztotta a nadrágomat fehér öntapadós korongokkal. Vacsira rizses egytálételt ettünk, volt benne borsó, bacon szalonna, meg tojás, répa, és gomba is. Mellé pedig volt kockára vágott cukkini szójaszószban megforgatva. Desszertnek pedig vettek egy cseresznyés-belga csokis mini tortát, ami annyira fullos volt, hogy majdnem elpusztultam, de azért két szeletet belém erőltettek. Ők amúgy nagyon aranyos, fiatalos házaspár vacsi közben is folyton nevetgéltek, viccelődtek egymással. Sokat kérdeztek Magyarországról, az otthoni állapotokról, a munkákról, fizetésekről, meg kérdezgettem sokat rólam is. Azért a magyar munkaerőpiaci helyzettel, meg általában a dolgokkal tudtam meglepetéseket okozni ;) Próbáltak lelkesíteni, meg általában azért jólesett kicsit nevetni. Vacsi után még beszélgettünk, aztán Declan hazahozott kocsival, meg mondták, hogy ma is, meg holnap is bármikor átmehetek, ha van kedvem. 

Igazából az év utolsó napján üldögélni van kedvem, meg igazából semmit se csinálni. Megfőztem a kis ebédkémet, skype-olok az otthoniakkal, megiszok egy-két vodka kólát, porszívóztam, kimostam a ruháimat, szóval egy tényleg egészen uncsi nappal zárom az évet. Remélem az új év ennél sokkal de sokkal jobb és sikeresebb lesz ;) 

 

Remélem mindenki bulizik, vagy legalábbis jól érzi magát ezen a napon, kívánok az idei utolsó bejegyzésemmel Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet mindenkinek!

Jövőre találkozunk!

Puszi! 

A bejegyzés trackback címe:

https://booatbelfast.blog.hu/api/trackback/id/tr903510238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása